بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

تیتراژ سریال تلویزیونی شمال شصت(60) + دانلود

با سلام

به درخواست یکی از کاربران سایت(خانم سارا) تصمیم گرفتم آهنگ پایانی سریال شمال شصت که چند سال پیش پخش میشد رو برای دانلود بذارم.

امیدوارم که خوشتون بیاد.



در ادامه مطلب میتونید ضمن دانلود تیتراژ این سریال مطالبی هم در باب این فیلم مطالعه کنید





درباره ی سریال شمال ۶۰ 


 بی شک خاطره انگیزترین سریال های خارجی که از تلویزیون ما پخش شده اند، سریال های کانادایی هستند. مخاطبان و طرفداران پروپاقرص تلویزیون قطعا سریال هایی چون به سوی جنوب، قصه های جزیره، شهر مرزی، رویای سبز و پزشک دهکده را به خاطر دارند.

    
    کانادایی ها اگرچه در صنعت سینما حرف چندانی برای گفتن ندارند، اما در ساخت سریال بسیارموفق عمل کرده اند و اکنون سریال های آنها بعد بین المللی داشته و در دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. تلویزیون کانادا با بهره گیری از ادبیات پر مخاطب خود و همچنین استفاده تصویری از مناظر زیبای این کشور، سریال های پر مخاطبی تولید می کند.
    اما سریال شمال 60 که اکنون تکرار آن از تلویزیون در حال پخش است، کمی با سریال های دیگر متفاوت است. آنچه محور اصلی این سریال قرار گرفته زندگی اقوام مختلف در کانادا و چالش هایی است که آنها با آن روبه رو هستند. سازندگان سریال به نوعی قوانین حاکم بر کشور را به چالش کشیده و سعی دارند آنها را به رعایت حقوق تمام اقوام در این کشور ترغیب کنند. البته داستان در این سریال 90 قسمتی فراز و نشیب ها بسیاری داشت و شخصیت های زیادی وارد آن شدند و برخی نیز از داستان خارج شدند. اما این اتفاقات چیزی از محبوبیت این سریال کم نکرد و کانادایی ها همچنان منتظرند تا این سریال را دوباره ببینند. به همین سبب هم اکنون علاوه بر تکرار سریال شمال 60 از شبکه های تلویزیون کانادا بعد از توقیف سریال، چند فیلم تلویزیونی از آن تولید و به نمایش در آمده است.
    
    سریال شمال 60 که اوایل دهه 1990 در کانادا روی آنتن تلویزیون این کشور رفت، یکی از معروف ترین سریال های تلویزیونی در این کشور است. این سریال نخستین بار در سال 1992 از تلویزیون CBC کانادا روی آنتن رفت و پخش آن در سال 1998 به پایان رسید.
    
    شخصیت های اصلی سریال را بومیان کانادا و سفید پوستان و افسران پلیس کوهستان کانادا تشکیل می دهند که در نوار 60 درجه جغرافیایی در کانادا در کنار رودخانه لینکس زندگی می کنند.
    
    تینا کیپر، پلیس کوهستان کانادا شخصیت اصلی داستان در تمام قسمت های آن تقریبا بازی کرده است.
    
    سریال شمال 60 در مجموع در 6 سری و در 90 قسمت ساخته و به نمایش در آمد. در دو فصل اول سریال، گروهبان اریک اولسون که سفید پوست است از ونکوور به این منطقه می آید تا دراینجا انجام وظیفه کند. بیشتر داستان در این دو سری، اختلاف نظر اولسن با ساکنان این منطقه است. سرخپوستان منطقه شمال 60 درجه سعی می کنند تفاوت های فرهنگی را به او نشان دهند.
    
    در سری سوم، تغییرات گسترده شد و با خروج اولسون، سارا که یک پرستار سفید پوست بود، جای او را گرفت. همچنین چالش های میشل با مردم خودش و مشکلاتی که با دختر نوجوان خود ، هانا دارد، محور اصلی حوادث و داستان ها می شود. متاسفانه بازیگر نقش هانا، سلینا هاوس در سال 2000در یک حادثه رانندگی در گذشت.
    
    سریال شمال 60 در اصل مشکلات جامعه کانادا را به چالش کشید. این سریال، تنوع فرهنگ ها و اقوام ساکن در کانادا را محور اصلی قرار داده و به همین دلیل هم مورد توجه کانادایی ها در این کشور قرار گرفت.
    
    نکته جالب درباره این سریال این است که تاکنون دی وی دی های آن به بازار ارائه نشده است. در فوریه سال 2003 آلینس آتلانتیس اعلام کرد دی وی دی سری اول سریال را تا نوامبر به بازار خواهد داد، اما پس مدتی اعلام کرد از تصمیم خود منصرف شده است. از آن زمان طرفداران سریال تقاضاهای زیادی را برای تولید و عرضه نوار های دی وی دی مطرح کردند که تاکنون جوابی نگرفته اند.
    
    سازندگان سریال به نوعی قوانین حاکم بر کشورشان را به چالش کشیده و سعی دارند آنها را به رعایت حقوق تمام اقوام در این کشور ترغیب کننداین سریال در آلبرتا، منطقه ای در 45 کیلومتری کالاگاری فیلمبرداری شد. استودیو ها و لوکیشن های فیلمبرداری در این منطقه برای بسیاری ازسریال های تلویزیونی به کار گرفته شد، اما سریال در اوج محبوبیت پایان یافت. به گفته تهیه کننده سریال، داگ مک لود چیزی که موجب شد تا تولید سریال متوقف شود، لغو قانون اعتبارات مالیاتی درخصوص فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی بود. در بیشتر ایالت های کانادا این اعتبارات برای تشویق فیلمسازان گشایش پیدا می کرد. بعد ها این مشکل تا حدودی مرتفع شد و موجب شد تا 5 فیلم سینمایی از مجموعه ساخته شود.
    
    آکادمی سینما و تلویزیون کانادا با اهدای 5جایزه جمینی و نامزد کردن سریال برای دریافت 50 جایزه دیگر از آن تقدیر شایسته ای کرد. 5 فیلم سینمایی نیز چندین جایزه جمینی را به دست آوردند.
    
    در میان بازیگران این سریال، تینا کیپر چهره ای شناخته تر است. او خود از بومیان کانادایی است و در عین حال از فعالان اجتماعی در این کشور است که طی سال های 2006 تا 2008 عضو پارلمان این کشور شد. جو کیپر پدربزرگ او از قهرمانان المپیک کاناداست. در سال 2006 او در انتخابات کانادا شرکت کرد و به مدت 2 سال وارد پارلمان کانادا شد.
    
    تام جکسون بازیگر نقش پیتر کندی متولد 1948 است. سریال شمال 60 معروف ترین سریال تلویزیونی است که او در آن بازی کرده است. او در فیلم جنگ ستارگان نیز به عنوان بازیگر میهمان حضور داشت. آبشار های گریزلی فیلم معروف دیگری از جکسون است که از تلویزیون ما نیز به نمایش در آمد.
    
    گوردون توتوتیس نیز بازیگر کانادایی است که در این سریال در نقش رئیس قبیله سرخپوستان ایفای نقش می کند. او نخستین بار در سال 1973 با فیلم Alien Thunder بازیگری را تجربه کرد و از آن زمان به بازیگری پرکار در تلویزیون کانادا تبدیل شد. وی حتی در چند سریال انگلیسی نیز در نقش سرخپوست بازی کرده است. وی همچنین از اعضای فدراسیون سرخپوستان ساسکاچوان است.
    

    جدیدترین فیلم تلویزیونی شمال 60 با عنوان Distant Drumming در سال 2005 به نمایش در آمد. در این فیلم تلویزیونی قتل یک توریست، ساکنان رودخانه لینکس را درگیر خود می کند.




دانلود تیتراژ با حجم : 552 کیلوبایت


لینک غیر مستقیم


لینک غیر مستقیم کمکی


نظرات 12 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام خسته نباشید یک دنیا ممنون به خاطر آهنگ شمال 60 خیلی وقت بود دنبالش بودم سایتتون بی نظیره کارتون عالیه دست گلتون درد نکنه بازم ممنون لطف کردی مهربون

خواهش میکنم و متشکرم به خاط نظراتتون

سارا پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ

سلام صبحتون به خیر کاری نداشتم فقط اومدم سر بزنم تو همه صفحات نوشتین از صفحه اول سایت دیدن کنید صفحه اول سایت کجاست؟برای هر قسمتی نظر گذاشتین نظر کلی کجا بنویسیم؟درخواستهامونو کجا بنویسیم؟ سایتتون عالیه ممنون روز خوبی داشته باشید

شما در هر قسمت و پستی که نظر بذارید برای من بلافاصله نمایش داده میشه اما جوابی که من درج میکنم برروی همون پستی که نظر دادید میاد مثل همین الان که شما برروی پست شمال شصت نظر گذاشتید و جوابتون هم در همینجا درج میشه و همچنین میتونید برای تماس با مدیر اگر میخواید نظراتتون در معرض دید عموم نباشه از قسمت تماس با ما در پایین صفحه یا تماس با مدیر در بالای صفحه استفاده کنید.
اما در مورد اینکه نوشتم از صفحه اول سایت دیدن کنید :
اینو به این علت نوشتم که خیلی از دوستان از طریق موتورهای جستجو وارد سایت میشن و ممکن وارد صفحات قدیمی سایت بشن به همین علت نمیتونن آخرین نوشته های سایت رو ببینن به همین علت نوشتم از صفحه اول دیدن کنند تا بتونن این مطالب رو هم ببینن و برای ورود به صفحه اول میتونن از گزینه صفحه اول در بالای سایت استفاده کنن.
با تشکر.
مدیر سایت
میلاد

مهدی شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

واقعا ممنونم خیلی وقت بود دنبال این اهنگ بسیار زیبا بودم خیلی خوشم اومد واقعا دست گلت درد نکنه

علی اکبر سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.metres.blogfa.com

سلام .اگه امکان داره تیتراژ تصویری سریال شمال 60 برای دانلود بزارین (با تشکر)

متاسفانه این تیتراژ رو من ندارم

علی دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام . اگر می شود تیتراژ پایانی فیلم معروف ترن رو هم بذارید ممنون

arash دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ

merci vaghan khoob bood

یونس پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

ممنون این آهنگ رو بعنوان آهنگ موبایلم تنظیم می کنم تشکر

sama یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ http://mazhabi124.blogfa.com

وایییییییییی
اننتظار نداشتم جایی دانلودش رو داشته باشه
مر300000000000000000000
واقعا ممنون
مر3000000000000000000000000000000000000
من عاشق این موزیکم

متین سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

اهنگ بسیار زیبایی است متشکرم خیلی دنبالش گشتم

خواهش میکنم

علیرضا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ق.ظ

سلام
بسیار سپاسگزارم.
اگه امکان داره موزیک متن سریال شمال60محصول کشور کاناداراکامل وبا کیفیت برای دانلود بگذارید.

پیام یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 11:03 ب.ظ

با درود لطفا فصل دوم.تا ششم سریال شمال 60.را برای فروش بزارید

علی پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام دنبال اسم یک سریال میگردم مربوط به سالهای ۷۶تا۷۷ صبح جمعه ها تلویزیون پخش میکرد شاید هم پخش مجدد بود خیلی جذاب بود تو مایه های رودخانه برفی یا شمال ۶۰ ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد